Wednesday, September 9, 2015

Otak laki vs otak perempuan. Berbeza wei

2 hari lepas. Aku tekanan sangat. Gila ah rasa harga diri diperkotak katikkan macam tu je. Tambah dengan hal yang memang sedia ada. Even sekarang time tengah menaip ni pun aku rasa nak nangis lagi (mungkin sebab faktor pms jugak kot.haha). Aku cuba untuk tak berdendam dan seterusnya mengata-ngata pula tentang orang tu..*aku tengah cuba ni* ,tapi apa yang jadi tu seriously buat aku rasa down sangat. Aku berkabung lama kot.

Tapi berbeza dengan kawan laki aku,dia kata kalau dia dalam situasi tu (aku tak cerita detail apa yang jadi,just roughly) dia akan buat apa yang orang tu nak,then dia blah. Kalau nak fikir pun 2 3 saat je,pastu enjoy. Katanya benda tu tak penting pun. Something like that la,aku tak ingat sangat.

See,bezanya otak laki ngn otak perempuan. Ke aku sorang je yang terlebih serabut sampai benda kecik je pun jadi benda besar? Haha. Allah.. Aku kena belajar ni bezakan mana yang betul2 patut aku ambil berat dengan mana yang setakat boleh petik jari je. Orang kata small matter,beb!

Ok,lets smile. Aku ada benda penting nak kena selesaikan ni dulu. Moga Allah permudahkan.

No comments:

Post a Comment