Wednesday, March 27, 2019

LaserMata X EjenProperty

Hai korang, assalamualaikum, what's up?

Ni ha ada lagi aku, on the way balik  rumah dari roadshow property kat Seremban 2. Aku tak drive, aku tumpang orang je dari Melaka. Hujan tengah lebat oi. Dah memalam ni, aku dengan kawan aku masing-masing senyap je tak macam siang tadi, ada je benda yang boleh disembang.

Balik ni ikut waze, fuhh, jalan gelap xde lampu, xde orang lalu sangat yang di bawak nya waze ni. Kalau aku la drive sorang-sorang, mau aku patah balik g jalan besar, then taip kat waze "Tol Simpang Ampat" so that waze tak bawak aku g jalan merapu lagi. Haha. Sanggup tau!

Tengah masing-masing melayan fikiran, aku pecahkan kesunyian dengan tanya kawan aku, dia rabun apa sebab dia memang pemakai cermin mata yang tegar. Dia rabun jauh & rabun silau katanya. Aku tanya lagi cahaya tak nampak pecah ke bila drive memalam. Aku dulu kalau nak drive memalam, memang cam siput sebab aku tak nampak clear sangat jalan depan aku since rabun silau n rabun jauh aku agak tinggi  masa tu(bagi aku la). Kawan aku jawab dia drive malam ok je sebab spek mata dia boleh pantulkan balik cahaya tu walaupun dia ada rabun silau. Pastu masuk la bab aku buat laser mata dulu. Haha. Aku nak citer lebih, tapi aku dah penat, sekarang dah pukul 11.10pm,aku mengantuk, lapar, penat. Lain masa aku cerita ok, aku janji.  Sorry tengah korang excited nak baca, aku potong stim plak.

Cumanya aku nak cakap, aku bersyukur sangat dengan mata aku lepas laser mata ni, bersukur sangat. Aku dah tak perlu buat rutin2 yg melecehkan macam asyik dok betulkan tudung yg dah senget benget akibat spek aku, tak termasuk lagi banyak anak rambut yg terkeluar, muka berminyak & susah sikit nak lap kulit sebab terhalang dengan spek mata, tudung jadi kembang, ha banyak lagi la. Kalau pakai contact lenses lain plak citer nya. Nanti la posting lain aku citer.  Kalau aku lupa atau korang dah x sabar nak aku cerita, komen kat bawah ni "Mira Cantik" k. 2 saat lepas tu aku akan terus up posting baru. Amboi, melampau!

Thanks Allah atas segala nikmat. Pasal property yg aku buat ni pun nanti aku cerita k. Sayang korang.

Off to bed. Papai

1 comment: